Followers

Friday 27 May 2011

Testimonial sebahagian daripada pelanggan Jualan Amal Krim Nur Syifa di Seluruh Malaysia.


  • Saya sangat suka kesan krim nur syifa ini kerana selepas saya menyapunya, lemak di badan saya sangat berkurangan. Selain itu saya turut menyapunya sebelum bermain futsal dan berjoging dan alhamdulilah sekarang saya semakin mempunyai ketahanan yang lama semasa melakukan aktiviti sukan tersebut. (Zulhaidi-Event Management Hotel Dorsell Regency, Kuala Lumpur )
  •   Saya mengalami masalah resdung yang sangat teruk tetapi selepas saya menggunakan krim nur syifa ini, alhamdulilah semakin hari semakin sembuh resdung saya ini. ( Nur-Mahasiswi Sarjana Muda Pengurusan Maritim UMT 
  •  Kebanyakan pesakit-pesakit di Wad Ortopedik Hospital Universiti Kebangsaan Malaysia (HUKM) ini mempunyai krim nur syifa sebagai alternatif rawatan selain menerima rawatan konvensional. Oleh itu saya pun tertarik dengan fenomena ini dan membeli krim nur syifa melalui jualan amal krim nur syifa di Selangor dan alhamdulilah walaupun saya masih bebas daripada sebarang penyakit, saya menggunakannya untuk meredakan kelenguhan saya sewaktu bekerja. ( Syazwani-Staff Nurse Wad Ortopedik HUKM, Cheras )
  • Saya selalu mengalami masalah penyakit migrain yang teruk tetapi selepas membeli dan menggunakan krim nur syifa berdasarkan arahan pada kertas manual penggunaannya, alhamdulilah masalah migrain saya semakin berkurangan (Zaman-Mahasiswa Sarjana Muda Sains (Sains Biologi) UMT
    • Sudah lama saya mempunyai masalah luka di kaki akibat mempunyai penyakit kencing manis dan selepas dibelikan krim nur syifa ini oleh anak saya yang sedang belajar di UMT, alhamdulilah luka tersebut semakin berkurangan. ( Rogayah-Pesara Telekom Malaysia (TM) , 59 tahun , Sungai Petani, Kedah)
    • Batuk saya sungguh saya tak percaya dapat disembuhkan dengan keizinan-NYA dengan menggunakan krim nur syifa ini, alhamdulilah. (Noor Sheryna Bt Jusoh-Mahasiswi Sarjana Muda Sains (Sains Kimia) UMT
    • Saya mengalami masalah angin dalam badan dan terpaksa mengambil pelbagai jenis ubatan tetapi selepas menggunakan krim ini, saya tidak perlu lagi pelbagai jenis ubatan tersebut dan krim ini ternyata sangat berkesan berbanding ubatan-ubatan tersebut. (Khai-Mahasiswa Sarjana Muda (Sains Biologi) UMT
    • Saya telah mengalami selesema dan hidung tersumbat yang teruk tetapi selepas dicadangkan oleh rakan, saya telah menggunakannya dengan menyapu sedikit krim nur syifa di hidung saya sebelum saya tidur dan alhamdulilah bangunnya pada esok pergi selesema itu sudah hilang.(Khalida Kharudin-Mahasiswi Sarjana Muda Sains (Sains Biologi) UMT.

    1 comment:

    1. * Adakah anda memerlukan pinjaman segera?
      * Bayaran balik bulanan bermula dalam tempoh 8 bulan selepas anda telah mengumpul pinjaman dalam akaun bank anda.
      * Kadar faedah yang rendah 2%
      * Pembayaran balik jangka panjang (1-30 tahun) tempoh.
      * Terma pinjaman yang fleksibel dan bayaran bulanan.
      * Berapa lama masa yang diambil untuk membiayai? Selepas mengemukakan permohonan pinjaman Anda boleh mengharapkan jawapan yang awal kurang daripada 24 jam, dan ***.
      *** Pembiayaan dalam 72-96 jam selepas menerima maklumat yang kami perlukan. daripada anda Hubungi kami sekarang
      E-mel: trustloan87@gmail.com

       
      BEST REGARD,
      Mr.Anthony Dave.
      Trust Loan Company
      Email trustloan87@gmail.com

      ReplyDelete


    share/bookmark