Followers

Saturday, 28 May 2011

22 SEBAB KENAPA ANDA MESTI MEMBELINYA

j
   

22 Sebab Kenapa Anda Mesti Beli Krim Penawar 36 Penyakit Nur Syifa ini? (nota dari Ketua Pegawai Operasi Jualan Amal Krim Nur Syifa Malaysia dan Brunei)

Hmm ’Anda Mesti bermonolog dalaman 10 Sebab Pun Tak Kan Mampu Kot nie tak kan la mampu 22 Sebab Kenapa Anda Patut Beli Krim Penawar 36 Penyakit Nur Syifa ini?..... Mesti anda tertanya-tanya ‘apa benda krim nie nie’, ‘berkesan ke’, ‘mengarut jer tue kata mampu menyembuhkan 36 penyakit’. Okeh jom kita tengok 22 sebab kenapa anda mesti beli krim penawar 36 penyakit nur syifa ini.

Sebab 1: Sebab apa anda patut beli?  Sebabnya krim nur syifa ini adalah krim pertama seumpamanya yang mengandungi Al-Habbatus Sauda sebagai penawar.
  
Sebab 2: So kenapa kalau ada Al-Habbatus Sauda?  Sebenarnya kepada yang belum tahu ada satu hadis khas mengenai Al-Habbatus Sauda iaitu Hadis Sahih Bukhori, Sabda Nabi S.A.W ‘Tetaplah kamu dengan Al-Habbatus Sauda’ kerana sesungguhnya padanya terdapat ubat bagi segala jenis penyakit, kecuali Al-Sam dan Al-Sam itu ialah maut’. Kita guna saja pun dah dapat pahala sebab ini sunnah Rasulullah.
                 
          Sebab 3: Apakah 36 penyakit yang boleh dirawat tue?  Antaranya ialah darah tinggi, kencing manis, sakit jantung, menghapuskan lemak,  lelah / asma, telinga bernanah / dimasuki serangga, resdung, bengkak, gout, sakit perut,lepas bersalin, sakit sendi sakit datang bulan / senggugut, lumpuh, sakit pinggang, migraine, buang angin /  kembung, sembelit, buasir, kencing tidak lawas, menguat tenaga batin, mengurangkan ketagihan merokok, sakit lutut, bisul, sakit tumit, sakit kulit dan gatal-gatal, batu karang, kebas-kebas kaki, tangan kena ekzos motor,besi panas, minyak panas atau air panas, patah dan retak tulang, batuk, sakit gigi, gigitan/sengatan binatang berbisa, beguk(tyroid), kanak-kanak suka kencing malam.
                  
           
          Sebab 4: Ramai ke beli krim nur syifa? Alhamdulilah walaupun baru tidak sampai 5 bulan, oleh kerana berkesan merawat 36 penyakit dengan izin ALLAH, jualan amal krim nur syifa ini sudah mencatatkan jualan menakjubkan dengan menghampiri jualan 800 unit berbanding target asal jualan amal krim nur syifa ini yang agak samar-samar untuk mencapai sasarannya iaitu 100 unit. Selain itu kerana permintaan luar biasa, kami sudah mengembangkan perniagaan jualan amal ini sehingga ke 6 buah negeri iaitu Kedah, Sarawak, Kelantan, Terengganu, Selangor dan Perak. Selain itu kami juga sudah mengeksport ke Brunei kerana mendapat permintaan dari sana. Alhamdulilah. 
                 
           Sebab 5: Selamat ke guna produk ini? Anda perlu tahu produk krim nur syifa ini telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM), no siri MAL:06060402K.
                     
            Sebab 6: Nak tahu lagi la krim ini selain bahannya ada khasiat al-habbatus sauda apa lagi yer? Sebenarnya krim ini turut mengandungi minyak zaiton, serai wangi, kayu putih dan pudina.
                         
           Sebab 7: Boleh ke guna semasa dalam solat,umrah dan haji? InsyaALLAH boleh digunakan tanpa was-was, boleh dibawa ke dalam solat dan semasa mengerjakan ibadat ‘Haji atau Umrah’ kerana ia diperbuat dari bahan yang dibenarkan oleh ‘syarak’.
                            
          Sebab 8: Krim Nur Syifa nie jenis melekit dan berminyak tak? Alhamdulilah krim nur syifa ini tidak berminyak & tidak melekit 
                            
           Sebab 9: Saya selalu alami stress atau tekanan di tempat belajar dan bekerja, so adakah krim nur syifa boleh menenangkan stress saya nie selain merawat 36 penyakit? Alhamdulilah krim nur syifa mengandungi Aroma Therapy yang menyenangkan untuk menghilangkan stress(tekanan) selain mampu merawat 36 penyakit.

                            
           Sebab 10: Krim Nur Syifa ada vitamin tak? Krim Nur Syifa mengandungi minyak zaitun yang kaya dengan vitamin E.
                             
           Sebab 11: Senang ke nak bersihkan krim nur syifa nie slepas guna? Krim Nur Syifa ini mudah dibersihkan dengan air selepas digunakan.
                               
            Sebab 12:  Adakah sesuai untuk membawa krim nur syifa ini sebagai bekalan untuk para jemaah haji dan umrah? Alhamdulilah, sangat sesuai dijadikan bekalan untuk para jemaah haji dan umrah.
                                
            Sebab 13: Hmm, saya lelaki boleh ke guna? Memang boleh pun kerana sesuai untuk semua golongan lagipun rekod jualan secara kasarnya menunjukkan bilangan lelaki adalah hampir sama banyak dengan bilangan wanita yang membelinya.

                     
 Sebab 14:  Ce….citer…..ce citer sikit pengalaman menggunakan krim nur syifa ini? Seikhlas hati saya dulu semasa pada mula-mula diperkenalkan krim nur syifa ini oleh abang saya Muhammad Rahimi Abdul Rahman tentang fungsi dan keberkesanannya merawat 36 penyakit, hati saya terdetik mengarut jer nie tak kan la mampu merawat 36 penyakit. Abang saya tersebut telah menggunakan krim nur syifa ini untuk penyakit resdung yang dihadapinya sekian lama. Sebelum ini dia banyak menggunakan rawatan secara tradisional seperti menggunakan teknik tradisional perasapan di muka tetapi kaedah itu semua berkesan dalam masa yang sekejap sahaja dan dia kembali mengalami masalah yang sama. Selain itu kos untuk teknik perasapan ini juga mahal dan tidak mampu dilakukan oleh diri sendiri secara efektif dan hanya mampu melakukan secara efektif oleh orang mahir dengan teknik ini. Tetapi selepas membeli krim nur syifa, dia telah menggunakan krim nur syifa ini mengikut panduan penggunaannya seperti pada kertas manualnya berwarna ungu tersebut, keadaan resdung dia semakin pulih dalam masa yang berpanjangan. Sejak menggunakan krim nur syifa ini dengan izin-NYA, sistem pernafasannya semakin terbuka dan tidak tersumbat lagi selepas bangun pagi. Tetapi saya masih tidak percaya keberkesanannya kerana mungkin tidak menggunakannya sendiri. Ini mungkin juga kerana sifat saya ini susah untuk percaya kepada sesuatu produk kecuali lah dengan menggunakannya sendiri dulu. Oleh kerana saya turut mengalami masalah resdung, saya berkata kepada diri saya sendiri ‘why not saya mencubanya’ so saya telah membelinya. Alhamdulilah selepas menggunakannya, masalah resdung saya semakin berkurangan. Selain itu saya turut menggunakannya sewaktu bersukan dan berjoging. Apa yang menariknya sebelum ini saya hanya dapat berjoging sebanyak 3-4 pusingan, tetapi selepas menggunakan krim nur syifa dengan menyapunya pada pergelangan dan kawasan pelipat kaki, sekarang saya mampu berjoging sebanyak 6-7 pusingan, alhamdulilah.
                            
          Sebab 15: Dengar kata lelaki ataupun perempuan boleh memecahkan lemak dengan menggunakan krim  nur syifa ini?  Memang betul terdapat rakan lelaki yang membeli krim nur syifa melalui jualan amal ini menggunakannya untuk memecahkan lemak di badan kerana rakan saya yang bernama Wan tersebut seorang ‘body builder’. Alhamdulilah walaupun dia kata krim nie agak panas, selepas menggunakannya selama seminggu, dia sangat terkejut dan kagum betapa krim ini sudah menunjukkan betapa ia berkesan memecahkan lemak apabila lemak di badannya semakin berkurangan walaupun hanya menggunakannya seminggu. Saya sendiri pun agak terkejut dengan perubahannya kerana ‘muscle’ seorang ‘body builder’ lazimnya agak tebal tetapi apabila berjaya dipecahkan lemak di badannya hati saya berkata ‘wah so amazing’. Apapun semuanya itu berlaku kerana keizinan dari-NYA.
                          
         Sebab 17: Selain terbukti berkesan untuk penyakit di atas nie, ada lagi tak testimonial terbukti berkesan oleh pelanggan untuk penyakit lain? Ya  anda boleh melihatnya di blog rasmi jualan amal krim nur syifa iaitu http://mutiarahatiamal2u.blogspot.com/2011/05/testimonial-sebahagian-daripada.html
                          
          Sebab 18: Sesuai ke saya nak buat krim penawar 36 penyakit nie sebagai hadiah? Memang sesuai kerana data diambil secara rambang hampir 30-40% pelanggan jualan amal ini membelinya sebagai hadiah untuk mak ayah, datuk nenek, adik beradik, saudara mara dan untuk sahabat.
                           
            Sebab 19: Senang ke nak dapatkan produk nie dan kalau saya nak beli secara online, hotline mahupun secara terus? Senang jer anda boleh ke blog rasmi jualan amal kami iaitu http://mutiarahatiamal2u.blogspot.com . Di blog ini disediakan segalanya tentang nombor akaun bank, alamat-alamat dan no telefon pengedar jualan amal dan sebagainya.
                            
            Sebab 20: Kenapa jualan amal? Untuk informasi ‘Kenapa Jualan Amal’ anda dijemput ke http://mutiarahatiamal2u.blogspot.com/2011/05/kenapa-saya-buat-jualan-amal.html
                            
            Sebab 21: Saya suka bagi derma tapi saya nak kepastian atau bukti sebahagian jualan amal krim  nur syifa ini disumbangkan kepada Rumah Kebajikan Persatuan Sindrom Down Malaysia?  Alhamdulilah pihak jualan amal kami menerapkan prinsip ‘Telus,Amanah,Akhirat’ di dalam perniagaan amal kami ini. Untuk bukti sebahagian hasil jualan amal ini disumbangkan kepada Rumah Kebajikan Persatuan Sindrom Down Malaysia, anda boleh lihat slip penyata CIMB/ penyata jualan amal kami di http://mutiarahatiamal2u.blogspot.com/2011/05/berikut-merupakan-penyata-jualan-amal_27.html
                         
          Sebab 22: Saya nie muda lagi tak ada penyakit la tapi bleh ke krim nur syifa ini digunakan sewaktu saya bersukan?  Ya boleh sangat sebab sangat sesuai untuk digunakan sewaktu bersukan iaitu dengan menyapunya di kaki dan sebagainya dapat meningkatkan stamina dan ketahanan yang lama pada kaki seseorang individu yang bersukan, terbukti berkesan dengan pembeliaan dalam skala yang besar di Booth Jualan Amal Krim Nur Syifa baru-baru ini oleh atlet-atlet Kejohanan Sukan Badan-Badan Berkanun Seluruh Malaysia (SUKANUN) 2011 yang berlangsung di Universiti Malaysia Terengganu(UMT) baru-baru ini dengan secara kebetulannya atlet-atlet daripada badan berkanun Dewan Bandaraya Kuala Lumpur (DBKL) yang merupakan pembeli tertinggi krim nur syifa telah menjadi Juara Keseluruhan Kejohanan Sukan Badan-Badan Berkanun Seluruh Malaysia  2011 ini. 

Semuanya berlaku dengan izin ALLAH S.W.T

BELI CEPAT SEBELUM ANDA TERLEPAS HADIAH MISTERI PERDANA SEMPENA MEGA SALE KRIM NUR SYIFA INI!!!!!

Semua Maklumat Adalah Benar
         Yang Benar,
 Muhammad Faiz Bin Abdul Rahman,
Ketua Pegawai Operasi Jualan Amal Krim Nur Syifa Malaysia dan Brunei
Tel  : 013-5022968

Saya menjemput  anda semua ke blog rasmi jualan amal krim nur syifa iaitu http://mutiarahatiamal2u.blogspot.com .  Harap anda sudi ke blog kami yang serba sederhana tersebut. Kecil tapak tangan nyiru kami tadahkan :)

No comments:

Post a Comment


share/bookmark