Followers

Thursday 26 May 2011

Penghargaan kepada-NYA, Mak Ayah, Keluarga, Saudara Mara, Sahabat Handai dan Semua Yang Menyokong Jualan Amal ini secara langsung atau tidak langsung.



             Pihak pengurusan jualan amal krim nur syifa dan pasukan pengedaran jualan amal krim nur syifa sangat bersyukur ke hadrat ilahi kerana dengan keizinan dari-NYA, jualan amal ini semakin berkembang seluruh Malaysia dan Brunei walaupun baru berusia 5 bulan. Kerana tanpa keizinan dari-NYA tiadalah jualan amal ini.
                        
              Pihak kami juga sangat menghargai sokongan dan doa daripada mak ayah dan ahli-ahli keluarga yang tidak jemu-jemu memberikan suntikan kewangan, motivasi dan tidak berhenti berdoa untuk kemajuan jualan amal krim nur syifa. Selain itu, pihak kami turut berterima kasih kepada kepada semua saudara mara, sahabat handai dan semua yang menyokong jualan amal ini secara langsung atau tidak langsung daripada dulu, kini dan selamanya. Tanpa bantuan dan sokongan anda semua tiadalah jualan amal ini maju sehingga kini. Terima kasih selagi lagi, kami sangat-sangat menghargainya insyaALLAH.

No comments:

Post a Comment


share/bookmark